Club

Nejpopulárnější profesionální CRM

Ke shromažďování údajů o interakcích mezi společností a jejími zákazníky se používá systém CRM. Tato data pocházejí z několika kanálů (např. oficiálních webových stránek společnosti, souvisejících sociálních médií, protokolů zákaznické podpory a recenzí zpětné vazby) a jsou uložena v centrální databázi. Společnost pak může tato data analyzovat a použít je ke zlepšení svých produktů, k řešení problémů zákazníků a nakonec k řízení vlastního růstu. Jaká CRM jsou nejpopulárnější?

 

Magazín

 

 

Přestože CRM (Customer Relationship Management) je důležitý pro každou společnost, je obzvláště potřebný pro malé podniky, které jsou v raných fázích svého růstu. Je to proto, že úspěch těchto firem závisí hodně na tom, kolik zákazníků mohou získat, a jak se jim je daří udržet. Například nově otevřená restaurace potřebuje vědět, co si zákazníci myslí o svém jídle, jaké recenze o něm zveřejňují online (což ovlivňuje budoucí zákazníky) a zda je pravděpodobné, že znovu přijdou. Všechny tyto informace mohou pomoci vylepšit vaše služby, vyřešit obavy (pokud existují) a dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků.

V závislosti na požadavcích vašeho podniku existuje několik systémů CRM, z nichž si můžete vybrat. Abychom vám pomohli najít tu správnou, přečtěte si naše tipy na nejlepší CRM pro malé firmy.

 

 

 

Agile

Celkově nejlepší. Díky robustní sadě funkcí a rozsáhlým automatizačním funkcím je Agile CRM rozhodně nejlepším systémem řízení vztahů se zákazníky pro všechny druhy malých podniků.

Starter plán Agile je pro každého uživatele cenově výhodný od 8,99 $ / měsíc a nabízí četné možnosti jak prodejním, tak marketingovým týmům. Můžete ukládat podrobnosti o 10 000 společnostech nebo kontaktech a existuje podpora pro sledování e-mailů (s obousměrnou integrací), bodování potenciálních zákazníků a milníky zakázkového obchodu.

 

 

Pro marketingové týmy nabízí Agile CRM nástroje pro tvorbu více služeb, včetně formulářů, e-mailových šablon a vstupních stránek na webové stránky. K dispozici je také schopnost automatizovat marketingové úkoly a sledovat sociální média. Nabízené služby zahrnují vše od předpřipravených odpovědí po zprávy a funkčnost lze dále vylepšit pomocí pluginů.

 

 

Zoho

Pokud jde o řešení podnikového řízení, Zoho je jméno, které není třeba uvádět. Portfolio společnosti zahrnuje vše od účetních nástrojů až po kolaborativní aplikace. Pokud nechcete mít potíže s řešením CRM s vlastním hostingem, Cloud CRM společnosti Zoho je přesně to, co potřebujete.

 

 

Díky vícekanálovému online CRM systém Zoho shromažďuje zákaznická data z různých zdrojů, včetně e-mailu, živého chatu, hovorů a sociálních médií. Jeho funkce SalesSignals poskytuje analýzy a oznámení v reálném čase pro každého zákazníka. Každému členu týmu můžete přiřadit jednotlivé cíle a sledovat jejich postup z centrálního panelu.

Zoho CRM nabízí funkce pro budování a automatizaci prodejních procesů a dokonce vám umožňuje vytvářet odlišné portály pro vaše zákazníky. REST API a jeho knihovny umožňují vývoj vlastních řešení a integrací. Pak je tu Zoho Marketplace, který obsahuje stovky rozšíření, která lze přidat do řídicího panelu CRM pro další zvýšení jeho funkčnosti.

 

 

HubSpot

Nejlepší pro škálovatelnost. To, že vaše firma nyní dokáže zvládnout pouze několik zákazníků, neznamená, že tak vždy zůstane. Růst je konečným cílem každého podnikání, takže potřebujete CRM řešení, které je dostatečně škálovatelné, aby snadno zvládlo zvýšený příliv interakcí se zákazníky. Pokud to hledáte, HubSpot je odpověď.

 

 

HubSpot nabízí vždy aktualizovaný pohled na prodejní cestu vaší společnosti prostřednictvím vizuálního panelu. Zde můžete spravovat naplánované schůzky, sledovat výkon na základě stanovených kvót a dalších. CRM automaticky zaznamenává všechny interakce se zákazníky (e-mail, volání a sociální média) a to samé lze snadno synchronizovat s Gmailem nebo Outlookem.

Díky zobrazení na časové ose HubSpot usnadňuje sledování všech interakcí s jakýmkoli vedením. Můžete odesílat personalizované e-mailové sady podle plánu a získat o nich praktické informace. Marketingové centrum obsahuje četné nástroje, které vám umožní spravovat optimalizované vstupní stránky, vytvářet e-mailové šablony a měřit návratnost investic založenou na SEO.

 

 

Streak CRM

Nejlepší pro snadné použití. Vzhledem k mnoha vzájemně propojeným modulům, díky nimž fungují, není většina systémů CRM úplně jednoduchá. Existují však výjimky a Streak CRM je jednou z nich.

 

 

Co přesně dělá Streak snad nejsnadnějším CRM? Je to skutečnost, že je postaven na aplikaci, kterou pravidelně používají téměř všichni, kdo mají připojení k internetu: Gmailu. Streak okamžitě přeměňuje Gmail v CRM powerhouse. Stačí nainstalovat rozšíření. Funkce Streak umožňuje snadnou spolupráci a umožňuje sdílet vše od kontaktů po soubory jediným kliknutím. Pomocí Kalendáře Google můžete spravovat nabídky, podporovat fronty a nastavovat připomenutí úkolů. Součástí mixu jsou také funkce jako přístup k rozhraní Webhook API a hromadná korespondence.

Protože je aplikace Streak založena na Gmailu, dokonale spolupracuje s celou škálou dalších webových aplikací Google. Může pracovat také s osobními a školními účty Gmail. Streak má několik šablon šitých na míru specifickým aplikačním prostředím, jako je prodej a vývoj produktů.

 

 

PipeDrive

Nejlepší pro řízení prodeje. Ne každá organizace vyžaduje, aby všechny její týmy pracovaly na vyřizování interakcí se zákazníky a na sledování potenciálních zákazníků. V takových případech má snaha o prodejně orientovaný CRM systém perfektní smysl, díky čemuž je PipeDrive perfektní tou nejlepší volbou.

 

 

PipeDrive je svým vlastním přístupem prodejní CRM postavený pro minimální vstup a maximální výkon. Jeho primárním rozhraním je linka, která vám umožní mít pod kontrolou složité prodejní procesy. Zde jsou všechny nabídky roztříděny podle fází prodeje. Statistický nástroj lze použít k získání personalizované analýzy prodejů a systém má podporu drag-and-drop.

 

 

Insightly

Pro malé firmy bude rozpočet vždycky problém. Je proto důležité hledat řešení CRM, které nabízí skvělé funkce, aniž by to stálo příliš mnoho peněz. Se základní cenou 29 $ / uživatel / měsíc je Insightly bezpochyby nejlepší možnost co se týče nákladů. Získáte limit 100 000 záznamů, úložný prostor 10 GB a schopnost importovat 25 000 záznamů za relaci.

 

 

K dispozici je také správa úkolů, přístup k API a neomezený počet vlastních sestav. Insightly dále nabízí podrobné grafy sestav a možnost připojení k obchodní analytické službě Power BI od společnosti Microsoft.

 

 

Připravil: Radek Svoboda

Foto: archiv firem; blog.intellibook.co; Shutterstock