Netflix se řídí tím, co slíbil. V důsledku rostoucí konkurence a ztráty předplatitelů představil čtvrtý tarif, který obsahuje reklamy. Ty se v promítání objeví každých 60 minut.
Novinky
Reklamy by se měly během přehrávání objevovat každých 60 minut. Reklamní spoty budou přehrávány před pořady i během jejich sledování. Jejich délka by se měla pohybovat okolo 15 až 30 sekund.
Čtvrtý tarif má mimo reklamy i několik dalších nevýhod, s kterými musíte za nižší cenu počítat. Přehrávání obsahu probíhá pouze v HD rozlišení (720p) a bez HDR. Dalším omezením je to, že oblíbené filmy ani seriály nemůžete stahovat a následně přehrávat offline. K dispozici nebudou všechny filmy a pořady, kvůli licenčním omezením.
Nový tarif bude spuštěn 3. listopadu letošního roku. Zatím pouze ve dvanácti vybraných zemích jako jsou Německo, Itálie, Francie, Brazílie, Kanada, Austrálie, Japonsko, Jižní Korea, Mexiko, USA, Velká Británie a Španělsko.
Cena tarifu se pohybuje v závislosti na trhu mezi 120 až 150 Kč. V Česku je zavedení nového tarifu zatím nepotvrzené, ačkoli Netflix uvedl, že je rozšíření do dalších zemí v plánu.
Připravila: Karolína Farná