CoolClub pro IT odborníky

"Žádné sofistikované nástroje v HR nemáme, vždy nám fungoval basic marketing," říká Petr Zajíček, Head of Recruitment & Employer Branding ze společnosti 2N Telekomunikace

25.04.2023

Poslechněte si 12. epizodu podcastu HeRoes Talk s Head of Recruitment & Employer Branding Petrem Zajíčkem. Podělí se v ní o své pohledy na umělou inteligenci a její užití nejen v HR světě. Jak on sám chatboty v praxi používá, co je stěžejní pro hladký náborový proces, a proč je pro firmy už téměř nepostradatelný employer branding? Jak vnímá Petr benefity dnešní doby, jsou dnes kandidáti náročnější? Kam až to může vést?

 

Podcast

HeRoes Talk Petr Zajíček

 

 

Petr Zajíček, dnešní host podcastu HeRoes Talk, vstoupil do světa HR teprve před pěti lety. Vystudovanou má informatiku se zaměřením na neuronové sítě a AI, a proto je nyní naprosto nadšený, ale jak sám říká, také opatrný. „Já říkám zkoušejme si to, zamýšlejme se nad tím, jak to změní tu práci, připravujme se na to, ale počkejme až to ještě trochu uzraje, je to ještě všechno moc rychlé,“ sdílí svůj přístup, Petr Zajíček.

Kromě diskuzí ohledně technologií, digitalizace a umělé inteligence v HR, zaznělo také, jak důležitou roli v každém HR procesu hraje marketing, a konkrétně zejména employer branding. Jak to vnímají recruiteři?

Jsou ochotni být součástí employer brandingu? A jde to vůbec bez toho? Petr Zajíček k tomu říká: „Dneska jsou opravdu pro náboráře, a to bychom se v komunitě shodly, nejtěžší nábory pro lidi, kteří nejsou vidět.“

Dvanáctá epizoda připravena k poslechu právě teď na těchto platformách:

 

 

 

 

 

Připravila: Petra Sauerová