V 9. díle HeRoes Talk se představila Jana Procházková, Head of People a Culture ve společnosti Czechitas. V rámci své pozice se věnuje kromě klasických HR úkonů, také péči o firemní kulturu. Jaký je rozdíl mezi komerčním a neziskovým sektorem? Jak vybudovat, tak silný brand, že není třeba placených reklam nebo proč je důležité umožnit zaměstnanci být si svým vlastním pánem?
Podcast
![]()
Jana Procházková se ve světě HR pohybuje už 12 let, prošla jak korporátním, tak i startupovým prostředím a nyní se pyšní pozicí v neziskové sféře. V novém díle prozradí, jakým stylem (ne)míří na svou cílovou skupinu? Odkryje také, jak v Czechitas vedou nábor nebo jak si udržet zaměstnance, kteří jsou, dle posledního ročního průzkumu spokojenosti, na svou pozici a společnost hrdí.
Ačkoliv je dnes takový důraz na sociální média, digitalizaci, už i umělou inteligenci a mnohokrát skloňované ChatGPT, vybírá Jana pro rok 2023 za top HR trend „lidskost“, proč a co ji k tomu vede?
Jak je možné, že se nebrání ani tříkolovým pohovorům, proč za ni, jako příprava k pohovoru, nestačí pročtení CV kandidáta nebo v jakém případě jsou někdy benefity až přeceňovanou záležitostí?
Novou nadupanou epizodou HeRoes Talk vás provedou, jak jinak, než Vilém a Richard. Kde si aktuální díl podcastu pustit?
Připravila: Petra Sauerová
