Apple opět rozvířil vody technologických inovací, tentokrát s plány na zlepšení displejů i myšlenkou chytrých brýlí.
Novinky
Apple má plány na zlepšení displejů i realizaci chytrých brýlí. Jednou z novinek je Apple Studio Display, iPad Air a 24″ iMac, které by mohlo v budoucnu využívat displeje s obnovovací frekvencí 90Hz, které by přinesly plynulejší obraz.
Současné modely využívají 60Hz displeje, ale podle zpráv od anonymních zdrojů firma pracuje na nových LCD obrazovkách, které by mohly být postupně implementovány do několika produktů – Studio Display by tak poprvé od svého uvedení v roce 2022 prošel zásadním upgradem.
Zájem Applu však směřuje i k oblasti chytrých brýlí.
Apple Glasses
Zprávy od Marka Gurmana z Bloombergu naznačují, že cupertinská společnost provádí interní průzkum mezi svými zaměstnanci a zjišťuje, jaký potenciál mají chytré brýle na současném trhu.
Tým kvality produktových systémů Applu rozeslal interní výzvu zaměstnancům, aby se zúčastnili studie zaměřené na testování dostupných chytrých brýlí. Tento přístup, běžný v Applu, jim umožňuje vyvíjet nové produkty bez prozrazení tajných plánů.
Představa chytrých brýlí z dílny Applu evokuje jednoduché, ale výkonné zařízení – například brýle s kamerou, integrací Siri a zabudovanými reproduktory pro poslech hudby, které by mohly zahrnovat i některé zdravotní funkce. Podobně jako Meta Ray-Ban by Apple Glasses mohla využívat minimalistický design, avšak s rozšířenými funkcemi, které by z nich udělaly vylepšenou verzi AirPods.
Pro Apple by takové chytré brýle mohly být strategickým krokem k rozšíření produktového portfolia v oblasti nositelné elektroniky a ke zvýšení zisků, zatímco společnost pokračuje ve vývoji brýlí s rozšířenou realitou.
Apple tak zřejmě plánuje nenápadný vstup do světa nositelných zařízení s potenciálem využití rozšířené reality, který by vylepšil oblíbené funkce známé z AirPods.