CoolClub pro IT odborníky

EA si nechává patentovat způsob generování obsahu na základě herního stylu

16.08.2022

Společnost EA si nechala patentovat techniku s názvem "Persona Driven Dynamic Content Framework". Ta generuje herní obsah na základě toho, jak přistupujete ke hře, nebo ji využije k reklamním účelům. Jak to vlastně funguje a co to znamená pro uživatele?

 

Novinky

 

Patent se týká systému, který určuje osobnost hráče na základě informací o hře pro uživatele. Dále dle autorů například provádí dynamické generování obsahu nebo doporučení dalších produktů na základě hráčské persony.

V příkladovém schématu může hra zkoumat, jak se hráč rozhodne hrát určitou hru, a na základě toho rozhodnout, do jaké "osobnosti" se zařadí. Persony zahrnují roli průzkumníka, soutěžícího, sběratele, support, bojovníka, velitele nebo kompletátora.

Určení persony může systém využít například při doporučování dalších her. Jak to probíhá? Systém může získat přístup k osobě hráče a porovnat ji s průměrnými osobami těch, kteří hrají jinou hru. Pokud se osoby shodují s osobností hráče, je pravděpodobnější, že se mu daná hra bude líbit, a proto ji hráči doporučí.

Další příklad uvedený v patentové přihlášce zahrnuje extrakci osobnosti hráče a její kombinaci s algoritmy pro tvorbu herního obsahu za účelem vytvoření vlastního obsahu na základě jeho herního stylu.

Tento systém by však mohl jít nad rámec herních doporučení a mohl by skutečně ovlivnit herní obsah.

 

 

Připravila: Lucie Špindlerová

Foto: media.contentapi.ea.com