Voyo s 950 tisíci uživateli končí a spojuje se s O2 TV pod novou značkou Oneplay. Cílem je vytvořit největší streamovací službu v Česku.
Novinky
TV Novu, stejně jako mobilního operátora O2 vlastní skupina PPF nejbohatší Češky Renáty Kellnerové. A tak vytvoření jednotné značky pro veškerý televizní a streamovací obsah dával smysl, a to nejen z byznysového hlediska. Co to znamená pro diváky?
Podle generálního ředitele TV Nova Daniela Grunta je Oneplay ambiciózním projektem, který chce být nejen největší, ale také nejlepší streamovací službou pro Českou republiku. Voyo si, dle jeho slov, vypiplali a udělali z něj silnou značku, teď je ale čeká ještě větší krok.
Oneplay se tak stane jednotným místem, kde budou moci diváci sledovat nejen původní tvorbu TV Nova, ale také stovky filmů, seriálů a širokou nabídku sportovních kanálů.
Jednou z klíčových novinek je možnost sledovat pořady z lineárního vysílání sedm dní zpětně, což dosud nebylo na Voyo možné. Zároveň se fanoušci sportu mohou těšit na inovativní funkce, jako jsou soupisky hráčů, sestřihy zápasů nebo kamery přímo na helmách rozhodčích.
Spojení Voyo a O2 TV však znamená i změny v cenové politice. Uživatelé sice dostanou více obsahu a funkcí, ale stejně tak vzroste i cena předplatného. Pro ty, kteří hledají cenově dostupnější variantu, se do budoucna plánuje zavedení balíčku s reklamou.
Připravila: Petra Sauerová